20 Aralık 2011

Kurdele

Öncelikle kendimi keşfetmemde rolü olan blogger'a benim de katkım olmasını hep istesem de bu isim altında yapmayı hiç düşünmemiştim. Bi'tanemin hep var olduğuna inandığı blogum artık fiilen var. Belirli bir rutin içerisinde yazamayacağımı biliyorum. Beklentileri yüksek tutmamak lazım. Açmayı planladığım twitter/tumblr hesabına bir önayak olması dileğiyle blogspot'umun kurdelesini kesiyorum.

2 gün önce gerçekleşen blogger buluşmasında, yazar olmasam da bana ithafen bir blog bulunduğu için (Anlatsam Roman Olur) ben de oradaydım. Oldukça güzel geçen bir gündü. Hatta sıkılacağımı düşünmüştüm ama sohbete dahil olan kimse kalkmak bile istemedi.

Hemen karşımda oturan kişiyle başlamak istiyorum. Kendisi Anlatsam Bi Bok Olmaz . Tam düşündüğüm gibi biriydi. Hafif psikopat, biraz nevrotik ama kesinlike eğlenceli. Ayrıca 'Gaddar' olmadığımı düşünmesinin yanı sıra bunun tartışmaya açık bir durum bile olmadığını düşünmesi olaya aynı gözle baktığımızı gösterdi. Tatlı biri kötü kedi Şerafettin tadında. Umarım istediğine ulaşır.

Haplo'da okunduğu gibi biriydi. Ne eksik ne fazla. Oldukça samimi. O gün belirtemedim ama dişleri kusursuz. Bi adamla aralarında gerçekleşen mekanik konuşmaları dışında eğlenceli biri.

Patrick ise şaşkındı başta. Bi tanemle rahatsız mı oldu acaba diye düşündük ama tam açılmaya başladığı sırada kalktık. Bu son olmasın diyelim o zaman. Lisede olan birine göre aklı oldukça başında. Tez zamanda sınavını hallet metin ol...

Justintime ile aynı dönemde mezun olmasak da aynı okulda okumuşuz. Sadece blog ismi değil kendi ismi ve dövmesi de mükemmel. Biraz daha az konuşan biriydi ama eminim daha fazlası vardır. İyi biri.

Pistisvejanus ise gerçekten ilginç bir karakter. Gerçekten de karakter. Bir renk adeta. Hem de siyah, gri veya beyaz gibi değil oldukça canlı bir renk. Yargılanmayı sevmeyen, özgür bir kız.

Konuşulan konular hemen hemen benzerdi. Aramızda olmasını istediğimiz kişiler oldu. Merak ettiklerimiz vardı. Keşke daha sık yazsa dediklerimiz ya da aslında yazmasa mı dediklerimiz de oldu. Güzel bir gündü. Devamı olur mu bilemem ama kesinlikle keyifliydi.

17 yorum:

Bi'adam dedi ki...

Evet! Evet! Biliyodum blog'un olduğunu biliyodum :p

Bitanen seni napar biliyo musun :) Fikir edinmek için profil resmine bak :p

Sana tapıyorum benim gaddar merhametli sevgilim...

anlatsam bi bok olmaz dedi ki...

blogu görünce ne kadar güldüm anlatamam =D hele ismi!!! fazlasıyla destekliyorum o yüzden bu blogu...

pistisvejanus dedi ki...

anlatsam bir bok olmaz aynı şeyleri düşünmüşüz

gizli blogun var diye diye :) açmıssın sonunda iyiki açmıssın valla bu arada söylediklerin için çok teşekkür ederim kalktı bi yerim:)))
yargılanmak konusunda ölene kadar herhalde savaşacağım çünkü yargılayanlar kim ?!?! neye kime göre yargılıyorlar kendi doğrularımı hıhhhh:):)
bitanene çaktırmadan saçlarını severim selametle:):):)

Haplo dedi ki...

hoşgeldin :)) sanırım o muhabbeti iyiki kısa kesmişiz, kimse sevmemiş :) bir de dişlerim için teşekkür ederim. merak ediyorum blogun devam yazıları nasıl olacak. tekrar hoşgeldin.

Unknown dedi ki...

ahhaa. yeni bir blog daha görmek hoşuma gitti..

fakat bu aranızda dönen gaddar muhabbetini anlayamadım.. neden sana gaddar diyorlar.. sen neden gaddar olmadığını düşünüyorsun, neler yaptın bunu detaylıca dinlemek ve yorumlamak geliyor içimden heahaeh :)

pistisvejanus dedi ki...

bi'gay valla şekerim buluşmaya gelseydin öğrenirdin gaddarlık muhabbetini yani hem karnım doysun hem pastam dursun yok öle :))) gelmedin diye çok tripliyim sana:):(:(

Kızılsakal dedi ki...

Sömestrda bi buluşma daha olmasını talep ediyorum, hakim bey! O zaman hiç susmucam.

Unknown dedi ki...

O merak edilen kişinin ben olduğumu biliyorum şekerim:P

Bu arada aramıza hoşgeldin:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Heey ganimedeski bi dakka! en son paragraftaki kişinin ben olduğumu sanıyodum. Çekil çabuk kenara!
Ahh şey pardon, savaş alanına çevirmeyeyim burayı. Aramıza hoşgeldin GF. Vatana millete hayırlı olsun, merakla neler yazacağını bekliyoruz. operadakiçillihoroz:P

Gaddar Filozof dedi ki...

@bi'adam teşekkür ederim ufaklık=)

@anlatsambibokolmaz blog ismi benden çıkmadı bilindiği üzere=) teşekkür ederim umarım uzun soluklu olur

@pistisvejanus teşekkür ederim=) bi'tanem eline vurur ama dikkat et

@haplo olsun, önemli olan paylaşabilecek bir şeylerinizin olması, ben de merak ediyorum fikirsizim=)

@Bi'Gay teşekkürler, inan ben de bilmiyorum neden öyle olduğumu, bunu çözmek için buradayız=)

@Patrick evet güzel bir zamanlama=) Organizatör Bi'adamdan organizasyon için destek alırız sömestra doğru=)

@ganimedeski adın geçmedi desek yalan olur=) Teşekkür ederim

@operadakikazulet senin de olmanı çok istedik zira operadaki isimlerin bile yeterince merak konusu=)

ozge dedi ki...

fesatligimdan catlicam valla! nasil gelmem ya, nasil orda olmam off !!
bu arada hayirli olsun junior bi'adam :)))

Unknown dedi ki...

Yorumumdan sonra sildiğin yorumda neler yazmıştın pek merak ettim Gadi:)

Bu arada en çok merak edilen ünvanını sen alabilirsin Kazu'cuğum, seni severim, beni çokça güldüren nadir adamlardansın:)

Unknown dedi ki...

aynısı yazıyordu. hatta kopyalayıp öyle sildim. sadece harf hataları vardı. aceleyle göndermiştim.

O Gay; Ben de... dedi ki...

hoşgeldin;

kosloca yazıda gözümden ne kaçmadı biliyor musun?

"bana ithafen açılmış blog" :))

ama gerçekten de öyle güzel bir duygu olsa gerek seni de göreceğiz bakalım bu sana ithafen açılan bloga karşı nasıl pasların olacak.

+bi'dam a her yorumumda dedğim gibi bir birbirinizi hiç üzmeyin ve hep beraber olun her daim.

Gaddar Filozof dedi ki...

@özge teşekkür ederim bir sonraki buluşmada mutlaka bekleriz=)

@OG;BD ilginç bir duygu. Yaşadıklarımızın bir kısmının yazıya dökülmesi gibi, unutmamak gibi, dönüp okuduğun zaman vayy be demek gibi. Yaptığı şeyler mutlu ediyor beni=)
üzmemeye gayret ediyoruz ama bazen ister istemez oluşuyo ufak tefek şeyler. Onlar da bu işin cilvesi
Güzel dileklerin için teşekkür ederim=)

O Gay; Ben de... dedi ki...

eh arada olacak o kadar

+senin takip zımbırtın yok eklesene ))