07 Nisan 2012

İlk Sarhoşluk

Kimseye anlatmadığım bir hikaye

Yıl 2009, aylardan Ekim
Liseden bir arkadaşımın doğumgünü için toplanılmış
Kişi önemsiz.
Zaten şimdi daha da önemsiz bağlar gevşiyor zamanla
Oldukça kalabalık bir ekip
Gövde gösterisi için hepimiz oradayız
Kendimizi göstermemiz lazım arada
Facebook'ta insanların newsfeed'ini meşgul etmeliyiz.
Yorum almalı, cevaplam… vs. vs.
Ücretin girişte ödendiği
sınırsız ve kalitesiz içkinin kadehlerden boşalmadığı bir gece…
Yaz sonu
Okul ya yeni başlamış ya da başlamak üzere
Zaten mükemmele yakın bir yıl geçirmişim
Bütün bir yıl boyunca düzenli spor yapmışım
Kendimi livesex kanallarında "loverboy"larla keşfetmeye başlamışım
Ardından sayısız erkekle camsex
Kimisi bana bayılıyo
Kimisi beni görmek için can atıyo
Beğeniliyorum
Ama psikopat gibi beğeniliyorum
Ego tavan
Hem de bir kızın beni beğenmesi için harcayacağım sürenin yüzde 1'i kadar harcayarak
Çıplağım
Sikim bir elimde
Diğer elimde mouse ve tıklıyorum
Kimisine 20-30 sn bakıyorum, siliyorum ve engelliyorum
Kimisine 5-10 dakika... Bununla bir kaç kere daha yapılır diyorum
Kimisine da daha uzun
Hatta 2-3 haftalık bir ilişkim bile oluşmuş bi'tanesiyle…
"Her gece koşa koşa eve gelmek
Tüm ne yaptığını anlatmak
Camsex yapmak
Sayısız kez boşalmak
Önemsemek
İyi şeyler söylemek
Gözlerinin içine bakmak
Yalan söylemek
Hayaller kurmak"
Tüm bunlar ne kadar ilişkiyi andırır tartışmaya açık
Bana tipik bir ilişki gibi geldi şimdi böyle söyleyince
Neyse ki o zaman gelmemişti…
Ardından 10 Ağustos ve 6 haftalık İtalya serüveni
Unutamayacağım tatillerden birisi...
Keşif devam ediyor tüm hızıyla
Artık sanalda değil 'reel'de de varız
Tanıdığım kimse yok yanımda
Tam da istediğim gibi bir hayat.
Sona yurda dönüş
Hayal kırıklıkları
Niye döndüm ben acaba hissiyatı
O'na yalan söylemenin getirdiği vicdan azabı
Azap sonucunda cevap vermekten kaçış
Ve yine yalan
Bir daha hayal kırıklıkları…
Neyse gecedeyiz tekrar
Artan alkol miktarıyla ters orantılı olan bilincim ve bastırdığım düşünceler
Hatırladığım çok az şey var geceye dair
No.1: Hayatımda içtiğim en kötü beyaz şarabın tadı
No.2: Neden ayağımda daha rahat bir ayakkabı yok!
No.3: Ben n'apıyorum?
Hakkaten n'apıyordum?
Tamam herkesin kafası iyi olabilir
Ama ben neden sadece bi'kişiyi düşünüyordum?
Ona söylediğim yalanlar için neden kötü hissediyordum?
Bak&sil&engelle neden etkili olmadı?
Çalan şarkıya eşlik ederken neden aklımda o var?
Aklıma geldikçe o bok gibi şaraptan daha da çok içiyorum
içtikçe daha çok aklıma geliyor
Boğuluyorum sanki
Tuvalete gidip kendimi kilitleyip ağlıyorum
Vicdan azabı daha da büyüyor
Sonrası alışılagelmiş hareketler
Mesaj atmalar başkalarına falan filan
Sabaha karşı evdeyim
Nasıl geldim,
Ne şekilde yürüyüp kuzenime geldim fikrim dahi yok
Tuvalette uyuyakalmışım
Korkmuş kuzen dediğine göre
Sayısız kez kusmalar bilmem neler
Sonra içki içmicem bi daha!
Alkol bütün kötülüklerin anası! nidaları
Gece atılan gereksiz mesajlar için pişmanlıklar
En çok da pişmanlıklar...

4 yorum:

anlatsam bi bok olmaz dedi ki...

gaddar insanlar duygularını sakladıkça duygusallaşır-mış-.

kalplerini göstermek istediklerine gösterirler-miş-.

onlar gaddar değil, anlam arayan insanlar-mış-.

:)

Gaddar Filozof dedi ki...

Ben de gaddar değilim!!!
Ayrıca blogger buluşmasında da beni bi sen anlamıştın ABBO!

BiGay dedi ki...

Bence insanlar gaddar değil..
bazen şartlar gereği gaddar davranmak zorunda kalıyorlar..
ama derinlere inebilirsen işte o zaman görürsün gerçek yüzünü..
maskeler her yerde..

bi'adam :) dedi ki...

ben seni yeriim :( ben gerçekten bu kısmı bilmiyodum, ben sadece gecenin o saatinde yastığıma sarılmış seni düşünüyodum, uyuyodum..